Szanowni Państwo. Prosimy o zapoznanie się z zasadami pracy Urzędu Gminy Ustka. Więcej na stronie.

Ogłoszenia - drobne (162)

czwartek, 08 październik 2020 13:42

SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY USTKA - SENIORZY 60+

Napisane przez

W dniu 5 października 2020 roku otrzymałam oficjalne pismo od Pani Anny Kowalskiej - Dyrektora PZU Zdrowie w Ustce – Centrum Medyczne FCM z siedzibą na ul. Leśnej 10-14 w Ustce, dotyczące ograniczonej dostępności szczepionek przeciw grypie. Nadmienię, iż przychodnie uruchomiły listy oczekujących w placówkach w Bałamątku, w Zaleskich oraz w Ustce na ul. Kopernika 18. Jak wynika z pisma personel kontaktuje się z osobami zapisanymi na listach i zaprasza na szczepienia. W chwili obecnej przychodnia oczekuje na drugą partię szczepionek i w momencie ich pozyskania personel będzie się kontaktował z kolejnymi osobami z list oczekujących. Jak wynika z pisma z uwagi na ograniczoną dostępność produktu w hurtowniach nie można zagwarantować szczepienia wszystkim zainteresowanym. Sytuacja ta jest niezależna od Gminy Ustka ani też od realizatora świadczenia i ściśle wiąże się z trudnym obecnie czasem wywołanym przez epidemię COVID-19. Proszę Państwa aby na bieżąco kontaktować się z przychodniami, w których można skorzystać ze szczepienia:

Numery telefonów:
Przychodnia w Ustce, Kopernika 18: tel: 59 814 50 68
Przychodnia w Bałamątku: 59 814 17 66
Przychodnia w Zaleskich: 59 814 13 33

W załączeniu pismo od Pani Dyrektor - Pani Anny Kowalskiej.

/-/ Anna Sobczuk-Jodłowska
Wójt Gminy Ustka

czwartek, 01 październik 2020 08:11

Bezpłatne badania słuchu

Napisane przez

Informujemy że od najbliższego piątku (2 października) Firma Audiofon, będzie wykonywać w swojej placówce przy ul. Kopernika 18 w Ustce bezpłatne badania słuchu oraz dobór aparatu z możliwością jego zakupu.

Uprzejmie zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych do wzięcia udziału w wyborach do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego na lata 2020-2023. Wybory zostaną przeprowadzone 28 września br. podczas Zebrania Plenarnego, które rozpocznie się
o godzinie 13.00 w sali 202 w Starostwie Powiatowym w Słupsku. Zgłaszanie kandydatur oraz głosowanie odbędzie się w trakcie zebrania.
Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego jest organem konsultacyjnym opiniodawczym. Będzie ona składać się z przedstawicieli: organizacji pozarządowych, Rady Powiatu Słupskiego i Zarządu Powiatu Słupskiego. Na Zebraniu Plenarnym wybrani zostaną przedstawiciele organizacji pozarządowych w następujących obszarach tematycznych:

  • działalność na rzecz edukacji, kultury, aktywności zawodowej i obywatelskiej - 2 przedstawicieli;
  • działalność na rzecz pomocy społecznej, osób niepełnosprawnych, seniorów i grup marginalizowanych - 2 przedstawicieli;
  • działalność na rzecz sportu, turystyki, rekreacji, rozwijania zainteresowań - 2 przedstawicieli.

Czynne prawo wyborcze przysługuje organizacjom posiadającym siedzibę lub strukturę organizacyjną na terenie powiatu słupskiego. Jedną organizację reprezentuje jedna osoba. Osoby biorące udział w wyborach muszą przedstawić podpisaną Kartę upoważniającą do głosowania, przez uprawnione osoby z organizacji w imieniu, której głosują. Bierne prawo wyborcze przysługuje osobom spełniającym łącznie następujące warunki:

  • zostaną zgłoszone przez organizacje działające na terenie powiatu słupskiego;
  • nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
  • wyrażą zgodę na kandydowanie.

Szczegółowe informacje na temat funkcjonowania i organizacji Rady znajdą się w dołączonej uchwale Nr YII/57/2015 Rady Powiatu Słupskiego z dnia 28 kwietnia 2015 roku w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Wybory przeprowadzone zostaną zgodnie z Regulaminem wyborów do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego stanowiącym załącznik do ww. uchwały. Proszę o potwierdzenie uczestnictwa do dnia 21 września br. kontaktując się z panią Anną Tates-Kardaś, podinspektorem ds. kultury i ochrony zabytków, teł. 598418575, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Strona 1 z 13

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Deklaracja dostępności

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 7.30 do 15.30;
2. środa: od godz. 7.30 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 7.30 do godz. 14.00.
Przyjęcia interesantów w godzinach:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
2. środa: od godz. 9.00 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 14.00.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w środy od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:

  1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
  2. środa: od godz. 9.00 do godz. 14.00;
  3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 13.00.

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details… examle.com