ds.rozliczeń

Print

 


Jarosław Zielonka

Do zadań inspektora ds. rozliczeń należy w szczególności:

 

  1. Pomoc w przygotowaniu wniosku o płatność przejściową i końcową w ramach dotacji z PO I i Ś oraz pożyczki z WFOŚ i GW.
  2. Współpraca przy opracowywaniu i aktualizacji harmonogramu realizacji, harmonogramu rzeczowo-finansowego i planu płatności Projektu z uwzględnieniem wszystkich źródeł finansowania dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt oraz NFOŚ i GW, a także innych dokumentów związanych z monitoringiem postępu rzeczowego i finansowego Projektu dla potrzeb instytucji związanych z wdrażaniem Projektów FS.
  3. Właściwe prowadzenie dokumentacji, jej poufności oraz przechowywanie zgodnie z wymogami dotyczącymi projektów FS.
  4. Monitoring i formalny nadzór nad procesem realizacji projektu pod względem zgodności z umową o dofinansowanie.
  5. Weryfikacja poszczególnych wydatków pod względem kwalifikowalności.
  6. Kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z przygotowaniem i realizacją projektu.
  7. Zapewnienie prawidłowej obsługi kontroli zewnętrznej.
  8. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i zleconych przez przełożonego. 
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…