d/s gospodarki przestrzennej

 


Kierownik Referatu ds. geodezji, gospodarki przestrzennej, budownictwa i ochrony środowiska:
Dagmara Aleksandrowicz

tel. (59) 815-24-30
pokój nr 3
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Do zadań stanowiska ds. planowania przestrzennego należy w szczególności:

  1. Przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
  2. Współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru urbanistycznego i architektonicznego obiektów budowlanych na terenie gminy.
  3. Przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz nadzór nad właściwym i terminowym wykonaniem planów.
  4. Koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu planu oraz wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  5. Przechowywanie studium uwarunkowań i planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie z nich odpisów i wyrysów.
  6. Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy przygotowanie wyników tej oceny oraz analiz wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.
  7. Wydawanie opinii w sprawach dotyczących zmian w planach zagospodarowania przestrzennego Gminy.
  8. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego.
  9. Zarządzanie i kierowanie pracą Referatu,
  10. Podpisywanie wniosków związanych z udzielaniem urlopów, zlecaniem pracy w godzinach nadliczbowych,
  11. Podleganie nadzorowi i odpowiedzialności za wykonywane zadania w Referacie przed Zastępcą Wójta Gminy.

ds. planowania przestrzennego

 


Kierownik Referatu ds. geodezji, gospodarki przestrzennej, budownictwa i ochrony środowiska:
Dagmara Aleksandrowicz

tel. (59) 815-24-30
pokój nr 3
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Do zadań stanowiska ds. planowania przestrzennego należy w szczególności:

  1. Przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
  2. Współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru urbanistycznego i architektonicznego obiektów budowlanych na terenie gminy.
  3. Przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz nadzór nad właściwym i terminowym wykonaniem planów.
  4. Koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu planu oraz wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  5. Przechowywanie studium uwarunkowań i planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie z nich odpisów i wyrysów.
  6. Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy przygotowanie wyników tej oceny oraz analiz wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.
  7. Wydawanie opinii w sprawach dotyczących zmian w planach zagospodarowania przestrzennego Gminy.
  8. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego.
  9. Zarządzanie i kierowanie pracą Referatu,
  10. Podpisywanie wniosków związanych z udzielaniem urlopów, zlecaniem pracy w godzinach nadliczbowych,
  11. Podleganie nadzorowi i odpowiedzialności za wykonywane zadania w Referacie przed Zastępcą Wójta Gminy.

ds. geodezji

 


Sylwia Molenda-Skóra
pokój nr 1

tel. (59) 815 24 09
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Do zadań stanowiska ds. geodezji należy w szczególności:

 

1. Prowadzenie spraw geodezyjnych i urządzeniowo - rolnych oraz nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi.
2. Przejmowanie na własność gminy nieruchomości.
3. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ewidencją gruntów.
4. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości.
5. Przekazywanie gruntów i nieruchomości między jednostkami organizacyjnymi a gminą.
6. Prowadzenie spraw nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji nieruchomości.
7. Przygotowywanie decyzji dotyczących wejścia na grunty i ograniczenia praw rzeczowych właściciela w trakcie wykonywania prac geodezyjnych, badawczych i inwestycyjnych.
8.   Naliczanie opłat podziałowych, planistycznych i adiacenckich oraz wydawanie w tym zakresie decyzji administracyjnych.

d/s gospodarki gruntami


Beata Nowak
pokój nr 1
tel. (59) 815-24-31
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do zadań stanowiska d/s gospodarki gruntami należy w szczególności:

1. Gospodarka mieniem komunalnym gminy:
    1) przygotowanie dokumentacji do sprzedaży nieruchomości stanowiących mienie komunalne osobom fizycznym i prawnym,
    2) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na sprzedaż mienia komunalnego,
    3) przygotowywanie dokumentacji do przekazania spraw do Biura Notarialnego,
    4) dzierżawy działek wchodzących w skład mienia komunalnego,
    5) prowadzenie rejestru mienia komunalnego.
2.   Uczestnictwo w przetargach dotyczących mienia AWRSP.
3.   Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą ogrodów działkowych.
4.  Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów.
5.  Tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy.

d/s budownictwa


Brygida Wytrwał
Marta Młynarczyk
pokój nr 2
tel. (59) 815-24-33 - M. Młynarczyk
tel. (59) 815-24-56 - B. Wytrwał
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do  zadań na stanowisku d/s budownictwa  należy w szczególności:

1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ustaleniem lokalizacji inwestycji.
2. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
3. Prowadzenie rejestrów wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania    terenu
4. Przyjmowanie decyzji - pozwolenia na budowę oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy.
5. Prowadzenie zbiorów dokumentów dotyczących prowadzonych budów na terenie Gminy.
6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalizacjami tymczasowymi podczas sezonu letniego.
7. Kontrola lokalizacji tymczasowych w zakresie ich zgodności posadowienia z rejestrem zgód na przedmiotowe lokalizacje.

 

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30
godziny przyjęć interesantów przez pracowników merytorycznych na stanowiskach pracy: 9.00 - 14.00.
Po godzinie 14.00 możliwe będzie załatwienie sprawy na BOI, bez udziału pracownika merytorycznego.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w poniedziałek od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna:
od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do godz. 14:00

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…