d/s zamówień publicznych

Drukuj

Monika Adamczewska
pokój nr 110
tel. (59) 815-24-55
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do  zadań na stanowisku d/s zamówień publicznych należy w szczególności:

  1. Współpraca ze wszystkimi pracownikami Gminy w celu właściwej realizacji ustawy – Prawo zamówień publicznych.
  2. Przygotowywanie i realizacja procesu zamówień publicznych.
  3. Uzgadnianie z Kierownikiem referatu formy przetargu. 
  4. Prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych w Gminie przetargów. 
  5. Prowadzenie rejestru udzielonych zamówień.    
  6. Prowadzenie rejestru umów zawieranych z Wójtem Gminy.
  7. Prowadzenie Rejestru Kwalifikowanych Wykonawców Robót Budowlanych, Dostawców i Usługodawców.
  8. Sprawowanie zastępstwa w razie nieobecności współpracowników w referacie. 
  9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.

 

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…