d/s gospodarki odpadami komunalnymi


Małgorzata Horodecka, Magdalena Zdunek
pokój nr 6
tel. (59) 815-24-24
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do  zadań na stanowisku d/s gospodarki odpadami komunalnymi, promocji i ochrony środowiska należy w szczególności:

  1. Wdrożenie systemu gospodarki odpadami komunalnymi, zgodnie z uregulowaniami  zawartymi w ustawie z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 391 ze zmianami) i prowadzenie spraw z tego zakresu.
  2. Ponad gospodarkę odpadami komunalnymi:
    1. prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku terenów publicznych Gminy Ustka,
    2. koordynowanie i prowadzenie akcji „sprzątanie świata” i konkursu na najczystszą miejscowość w gminie,
  3. Przy realizacji zadań określonych w punktach poprzednich ma Pani obowiązek współpracować z innymi stanowiskami pracy.
  4. Prowadzenie spraw promocji gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi i ochrony środowiska, redagowanie materiałów  reklamowych, harmonogramów wywozów odpadów i innych dotyczących ww spraw, ścisła współpraca z redaktorem naczelnym gminnej gazetki publikującej artykuły gminne.
  5. Sprawowanie zastępstwa stanowiska ds. ochrony środowiska.
  6. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz zleconych przez Wójta.

ds. gospodarki komunalnej


Kamila Stachowska - Pianka
pokój nr 110

tel (59) 815-24-55
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do  zadań na stanowisku ds. gospodarki komunalnej  należy w szczególności:

  1. Nadzór nad gospodarką mieszkaniową i lokalami użytkowymi stanowiącymi własność gminy Ustka w zakresie najmu, utrzymania i remontów.
  2. Realizacja zadań w zakresie administracji cmentarzy komunalnych.
  3. Realizacja zadań w zakresie eksploatacji i konserwacji oświetlenia na terenie Gminy Ustka.
  4. Nadzór i realizacja wniosków w ramach Funduszu Sołeckiego oraz dodatkowych z zebrań wiejskich i rad sołeckich.
  5. Opracowanie propozycji do projektu budżetu oraz prognoz i programów rozwoju Gminy w zakresie gospodarki komunalnej.
  6. Podejmowanie działań w kierunku optymalizacji wydatków poszczególnych dziedzin działalności Gminy.
  7. Koordynacja ubezpieczenia majątku komunalnego Gminy.
  8. Prowadzenie procedur zamówień publicznych w zleconym zakresie.
  9. Sprawowanie zastępstwa na stanowisku ds. zamówień publicznych.

ds. inwestycji wodno - kanalizacyjnych


Kierownik Referatu  ds. inwestycji gminnych i gospodarki komunalnej:
Rafał Kuleta
pokój nr 108
tel. (59) 815-24-54
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do zadań na stanowisku ds. inwestycji wodno - kanalizacyjnych należy w szczególności:

  1. Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy.
  2. Planowanie rozwoju sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy oraz ustalanie priorytetów w ich wykonywaniu i sposobów zaspokajania potrzeb  w tej dziedzinie.
  3. Planowanie i nadzór nad budową urządzeń specjalnych.
  4. Zapewnienie funkcjonowania urządzeń wodnych i kanalizacyjnych oraz nadzór nad ich eksploatacją.
  5. Współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie prawidłowego utrzymania urządzeń wodnych i kanalizacyjnych.
  6. Koordynowanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym inwestycji prowadzonych przez inspektorów zewnętrznych – powierników.
  7. Zarządzanie i kierowanie pracą Referatu,
  8. Podpisywanie wniosków związanych z udzielaniem urlopów, zlecaniem pracy w godzinach nadliczbowych,
  9. Podlegnie nadzorowi i odpowiedzialności za wykonywane zadania w Referacie przed Zastępcą Wójta Gminy.

 

d/s organizacji i nadzoru prac interwencyjnych


Ryszard Krzoska
pokój nr 109
tel. (59) 815-24-27


Do zadań na stanowisku d/s organizacji i nadzoru prac interwencyjnych należy w szczególności:

1. Organizacja i nadzór nad przebiegiem prac interwencyjnych i publicznych przez Gminę.
2. Współpraca z Powiatowym Urzędem pracy w sprawach zatrudnienia i bezrobocia.
3. Współdziałanie z organami Gminy, stanowiskami pracy i jednostkami organizacyjnymi  i  pomocniczymi Gminy celem zatrudnienia osób bezrobotnych z terenu Gminy.
4. Organizowanie zaopatrzenia materiałowego dla poszczególnych brygad pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych.
5. Nadzór nad pracą podległych pracowników.
6. Wstępne przejęcia i rozliczanie wykonanych prac podległych pracowników.
7. Współpraca z inspektorem ds. kadr w zakresie gromadzenia dokumentów koniecznych do zatrudnienia oraz przygotowywania zakresów czynności dla pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych.

ds. inwestycji drogowych


Bartosz Kuna
pokój nr 109
tel. (59) 815-24-53
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do zadań na stanowisku ds. inwestycji drogowych należy w szczególności:

1.  Budowa i modernizacja  dróg gminnych oraz planowanie tych zadań.
2.  Prowadzenie rejestrów dróg gminnych i ich bieżąca aktualizacja.
3.  Wydawanie opinii w sprawach przebiegu dróg gminnych oraz zaliczanie dróg do kategorii dróg dojazdowych, lokalnych lub wewnętrznych.
4.  Koordynacja współpracy z zarządcami innych kategorii dróg.
5.  Prowadzenie robót w zakresie remontów i budowy chodników ze środków budżetu gminy.
6.  Nadzór nad pracami remontowymi w zakresie bieżącego utrzymania dróg.
7.  Opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz prognoz i programów rozwoju Gminy w zakresie drogownictwa.
8. Wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową i na zajmowanie pasa drogowego.
9.  Ustalanie miejsc, w których pobiera się opłaty za parkowanie pojazdów.

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 7.30 do 15.30;
2. środa: od godz. 7.30 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 7.30 do godz. 14.00.
Przyjęcia interesantów w godzinach:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
2. środa: od godz. 9.00 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 14.00.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w środy od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:

  1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
  2. środa: od godz. 9.00 do godz. 16.00;
  3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 13.00.

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…